ראשי » טיפים » התקנת ממ"ד בקליניקה רפואית

התקנת ממ"ד בקליניקה רפואית

בשעה טובה, אחרי לימודים של שנים, אתם מקימים קליניקה רפואית פרטית? אם כך, ברור שהדבר החשוב לכם ביותר הוא טובת המטופלים שלכם. זו בדיוק הסיבה שבגללה תרצו להיות אנשי מקצוע נהדרים. עם זאת, חשוב לתת את הדעת גם על בטיחות המטופלים ולכן על ממ"ד בקליניקה אי אפשר לוותר. אתם רוצים שגם במצב הכי קיצוני, המטופלים שלכם בקליניקה ירגישו מוגנים. לכן, אם תוכלו להתקין ממ"ד בקליניקה החדשה שלכם, למה שלא תעשו זאת כבר עכשיו?

התקנת ממד בקליניקה רפואית
בתמונה: קליניקה מעוצבת

קליניקה רפואית עם ממ"ד שמתוכנן בקפידה

כדי לתקין ממ"ד במקום כמו קליניקה רפואית צריך לבדוק תחילה את השטח. יש לקחת בחשבון לא מעט נתונים. למשל, מה גודל הקליניקה שלכם? האם מדובר על חלל קטן שאת כולו צריך להפוך לסוג של חדר מוגן? או שאולי מדובר על קליניקה רפואית שיש בה מספר חללים שונים? במקרה כזה ניתן יהיה לבחור את החלל המתאים ביותר ולהפוך אותו לממ"ד. מה שבטוח זה שאם אתם עושים את הצעד הזה, עליכם להקפיד על הנהלים. לכן, מעבר לכך שכדאי לברר פרטים בנושא של דלת ממד מחיר, צריך לתכנן הכול בקפידה. האם ידעתם, למשל, שיש נהלים ברורים מבחינת גודל החלון והחומר שממנו הוא עשוי? אפילו מבחינת פתיחת החלון יש נהלים ברורים שצריך להקפיד עליהם. אם כל זה לא מספיק, בבניית ממ"ד יש לשים לב גם לדלת. הדלת חייבת להיות עמידה בפני גזים, רעלים והדף. לכן ברור שהיא צריכה להיות בנויה מחומר חזק כמו פלדה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת להתקנת ממ''ד? השאירו פרטים

ממי כדאי להזמין שירותי בניית ממ"ד בחלל של קליניקה רפואית?

כדי לבנות ממ"ד במרחב כמו קליניקה רפואית צריך לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר. לכן שווה לקחת את הזמן ולבדוק על מי אתם סומכים בהקשר הזה. יש היום לא מעט מומחים שעובדים בתחום בניית הממ"ד בישראל. אפשר גם להבין מדוע, שכן בארץ שלנו ממ"ד זה עניין של חובה. זה נכון לגבי בתים פרטיים, דירות שכורות וגם קליניקות רפואיות. עם זאת, לא מכל חברה שעובדת בתחום הזה תרצו לקבל שירות. לכן יש טעם לבדוק את הדברים לעומק. למשל, האם מי שיגיע לבנות לכם ממ"ד בקליניקה מביא איתו ניסיון של שנים? האם מדובר על חברה שיש לה צוות גדול של עובדים? שווה לרדת לעומק הפרטים כי הממ"ד שלכם חייב להיות תיקני. אם המטופלים יידעו שיש לכם ממ"ד בקליניקה, הם יגיעו לטיפולים גם בתקופות מורכבות יותר.

מה משפיע על מחיר הקמת הממ"ד?

התקנת ממ"ד במרחב של קליניקה רפואית עולה כסף, כמובן. אתם פונים אל אנשי המקצוע, הם מגיעים, בודקים את השטח וגם מבצעים עבורכם את העבודה. יחד עם זאת, אתם תגלו זה לא תמיד יקר כמו שאתם חושבים. מעבר לכך, לא אחת מגלים, כאשר מתחילים לבדוק את הדברים, שיש במקום כבר תשתית לממ"ד. יש לא מעט מקרים שבהם בסך הכול מה שצריך לעשות זה תיקונים שונים. זה יכול להיות תיקון לדלת של הממ"ד, לחלון או לכל דבר אחר. פעמים רבות כל מה שצריך זה לשדרג את הממ"ד על ידי מערכת אוורור מתקדמת. לכן אין סיבה לחשוש מהעלות הכלכלית. כל שעליכם לעשות הוא להזמין את המומחים למקום. כך הם יוכלו להתרשם מהקליניקה, להבין איפה ניתן לבנות בה את הממ"ד ולתת לכם הצעת מחיר. אתם תגלו שהעלות הרבה יותר סבירה ממה שאתם חושבים, אז למה אתם מחכים? מדובר כאן על הבטיחות שלכם ושל המטופלים שלכם ולכן זה לא עניין שסובל דיחוי.