ראשי » טיפים » עיצוב קליניקה בעזרת תאורה

עיצוב קליניקה בעזרת תאורה

עיצוב קליניקה זו משימה שצריך להשקיע בה מחשבה. הסיבה לכך ברורה: אם אתם פותחים קליניקה, אתם רוצים שיהיה לכם נעים לשהות בה. המטופלים אומנם באים והולכים, אך אתם נשארים שם כל היום ועובדים. לכן כדאי שתדעו: התאורה תשפיע השפעה ישירה על האווירה שתהיה בקליניקה שלכם. זו בדיוק הסיבה שבגללה לא כדאי להקל ראש בדברים. ההפך הוא הנכון: רצוי להשקיע ולבחור את התאורה שתהפוך את הקליניקה שלכם לממלכה של ממש.

עיצוב קליניקה בעזרת תאורה
בתמונה: עיצוב קליניקה בעזרת תאורה

עיצוב קליניקה שמתאים לטיפולים המתקיימים במקום

עוד לפני שנדבר על הקשר בין עיצוב קליניקה ובין בחירת התאורה, יש צורך להגדיר את המטרה. במילים אחרות, מה אתם עתידים לעשות בקליניקה שלכם? האם זו קליניקה שהמטרה שלה היא לטפל באנשים על ידי שיחות? האם אתם פסיכולוגים? או שאולי מדובר על קליניקה שמטרתה לטפל בעזרת הילינג או כל טיפול רפואי אחר? אחרי שתגדירו את הדברים, יהיה לכם יותר רק לבחור את התאורה ולעצב את המקום. הרעיון הוא שכל מי שנכנס אליכם לקליניקה ירגיש בנוח. אם המטופלים שלכם ירגישו בנוח, יהיה לכם הרבה יותר קל לטפל בהם. לכן עיצוב קליניקה זו משימה שלפני הכול דורשת מאיתנו תכנון. ממש כפי שקורה לגבי עיצוב של כל חלל אחר, גם כאן התכנון הוא שלב קריטי. רק אחרי שתדעו מה המטרה ואיזו אווירה תרצו ליצור בקליניקה, תוכלו לבחור את התאורה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לתאורה לקליניקה? השאירו פרטים

עיצוב קליניקה עם תאורה איכותית ונעימה

כאשר מדברים על עיצוב קליניקה, אין ספק שיש מקום להתייחס גם לתאורה. ממש כפי שהתאורה תשפיע על האווירה בסלון שלכם, כך יקרה לגבי הקליניקה. לכן רצוי מאוד להקפיד על כך שיהיה מספיק אור במקום. אפילו אם אתם רוצים ליצור אווירה אינטימית ורגועה, המקום חייב להיות מואר. העניין הוא שאור יוצר אנרגיה ואווירה. בנוסף, רצוי מאוד שיהיה לכם נעים בקליניקה גם כאשר לא יושב מולכם מטופל. כלומר, גם כאשר אתם עושים שימוש אחרים בקליניקה, היא צריכה להתאים לכם. לכן יש לבחור מספר גופי תאורה ולא גוף תאורה אחד. בנוסף בשילוב התאורה בקליניקה, כדאי יהיה גם לשים לב לאופן שבו אתם מפזרים את התאורה. יש מוקד אחד מרכזי בקליניקה בוודאי, אך האור צריך להיות מפוזר גם באזורים אחרים. בצורה כזאת המקום כולו ייתן תחושה שהוא מואר, מה שישפיע על ההרגשה של כל מי שייכנס למקום. שילוב של מספר מוקדי תאורה יהפוך את הקליניקה לנעימה יותר ולכן זה חשוב.

תליה נכונה של גופי התאורה במקום

אי אפשר לדבר רק על בחירת התאורה הנכונה לקליניקה ולא להזכיר גם את התלייה של גופי התאורה. חשוב להבין: עיצוב קליניקה עם תאורה נכונה זה משהו שכדאי להשקיע בו. אם אתם רוצים לעצב היום את הקליניקה וליהנות ממנה לאורך שנים, היעזרו במומחים. מי שמבין בתחום התאורה יוכל לסייע לכם לבחור אותה בצורה נכונה. בנוסף, המומחים בתאורה יודעים גם לתלות אותה כמו שצריך. זה כולל לא רק את בחירת המקום המושלם, אלא גם את התלייה עצמה. לכן חשוב להבין שאפילו אם אתם עושים עבודות כאלה לבד בבית, בקליניקה שלכם דרושה מקצועיות. המטרה היא ליצור חלל שנראה מרשים ושנעים לשהות בו לאורך שעות. בנוסף, בוודאי לא תרצו להחליף את גופי התאורה בקליניקה שלכם במהירות. לכן, אם תוכלו להזמין גם שירותי תלייה לתאורה, מה טוב. אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר תדליקו את האור בקליניקה שלכם, לא תצטערו על כל ההשקעה.